پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

مرکز خرید فرش سجاده ای در تهران کجاست؟

برای خرید فرش مسجد و نماز خانه با نمونه طرح های زیبا و منحصر به فرد

۵ بازديد
۰ ۰

مرکز خرید فرش سجاده ای در تهران کجاست؟ آیا امکان خرید فرش سجاده ای در تهران وجود دارد؟ اما مرکز فروش مشخصی در تهران و شهرستان های دیگر نخواهد بود. همان طور که می دانید میزان خرید فرش سجاده ای در تهران و دیگر شهرهای بزرگ ایران مانند: مشهد، اصفهان به دلیل بیشتر بودن ادارات، مساجد و حسینیه  بسیار زیاد است.  معمولا عمده فروشی فرش سجاده ای در تهران به واسطه ی شرکت های سجاده فرش در کاشان انجام می شود. زیرا کارخانه تولیدی فرش سجاده ای و فرش ماشینی در تهران وجود ندارد.

 
مرکز خرید فرش سجاده ای در تهران کجاست

جایگزین خرید فرش سجاده ای در تهران

شما می توانید جهت خرید فرش سجاده ای به کاشان مراجعه کنید. زیرا بهترین مرکز تولید کننده سجاده فرش در کاشان می باشد. از تهران تا کاشان فاصله ی زیادی نیست به همین علت به جای خرید فرش سجاده ای در تهران می توانید مستقیم از تولیدی های کاشان خرید کنید.

 

سفارش سجاده فرش ماشینی برای تهران

در صورتی که برای خرید فرش سجاده ای زمان کافی ندارید . می توانید ابعاد و اندازه مکان مورد نظر را مشخص کرده و از طریق تماس با مدیر شرکت متراژ دقیق را اعلام نمایید. تا پس از آن بر اساس متراژ تعیین شده، تعداد رول های مورد نیاز مسجد را شما را محاسبه کنند. مدت زمان بافت این رول ها تقریبا یک تا دوهفته زمان می برد.

 

در صورت موجود بودن سجاده فرش ها در انبار، رول های بافته شده به همراه نصابان به محل تعیین شده ارسال می شود. امکان حذف نصاب در صورت پایین بودن متراژ و مستقیم بودن قبله نیز وجود خواهد داشت.

البته این نکته را در نظر بگیرید اگر شما سجاده فرش با کیفیت و 700 شانه لازم داشته باشید امکان موجود بودن در انبار وجود نخواهد داشت زیرا این سجاده فرش ها از کیفیت و قیمت بالایی برخورداند و طبق متراژ مورد نیاز برای مشتری بافته می شوند.

منبع: سجاده فرش

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.